dimma och sms och så

Slutade jobbet lite tidigare än vad det var sagt idag, och tänkte att jag kanske skulle försöka hitta en vårjacka. Det gick inte så bra, hittade en fin klänning istället. Men aa, nöjd ändå för klänningen var ju som sagt fin, och vårjacka kan man väl hitta nån annan dag!!




Sen åkte jag och min supersexiga syster hem på samma buss, bredvid varandra fast på varsitt säte.
Rätt fräckt ändå.

  
Ikväll ska jag se på film, äta fruktsallad och flappis, och dricka löjligt mycket Pepsi max. Imon blir det nog Haket, det är Håkan Hellström- kväll. Tjohej.

  
Och sen måste jag bara dela med mig av ett askul men ändå väldigt gulligt sms som min syster fick av sin bästa kompis idag. Såhär löd det: 

"Berätta för michaelis vilken slyna x är :@ jag hoppas att hon vet hur ful x är. Seriöst fråga om hon tycker att x är atraktiv? :( din syster är en sann vän för dig :) syster och kompis i ett! Men jag är mannen för dig<3 vi ska adoptera staffan och din syster ska få bli gudmor hihi<3 du och din syster har samma humör och röst, fan vad gulligt :) man ska fortfarande vara dampig även fast man är vuxen<3 så jävla rätt!"

Hahahaha, det sista var fan bäst. Hon ser mig som vuxen, fast jag är tydligen dampig fortfarande heheheh. Blev helt varm när jag läste iih <3 Ah och gulligt smeknamn med, och fint att jag ska få bli gudmor åt någon Staffan. Gillar den här tjejen asså, Therese har bra vän-smak! 

Pussheeeejjjjjj

Kommentarer
Postat av: beabea

mmm flappis! fin klänning.

<3

2010-03-26 @ 23:29:51
URL: http://peterstormare.blogg.se/
Postat av: Malin

superdupersöt! åh <3

vars har du införskaffat den?



svar; åh, jag förstår precis vad du menar.. verkligen. men du är stark tycker jag, som kommit så pass långt som du har.



men ajjabajja, pepsi max är bajs; varför inte riktig pepsi? (och trots att jag vet svaret på den frågan så kan jag inte låta bli att ställa den. eh)



tack för att du tror på mig, puss <3

2010-03-27 @ 18:53:30
URL: http://hallonte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0