funjebme

Idag har varit en vanlig, händelselös, ganska tråkig, icke-speciell, egentligen ej värd att nämna- dag.
Men jag nämner den ändå för jag har inget bättre för mig nu.

Jag har: Jobbat, kommit hem och sovit, ätit middag, tränat och nu snart ska jag nog plugga lite. KUL!
Men först, en cool lista:

BRUKAR DU:

Titta på dig själv i spegeln: Jaa
Gnälla: Hahaha.. lite kanske
Skrika: Ibland
Sova: För mycket
Ha ångest: Ibland
Skada dig själv med flit: Ibland
Drömma mardrömmar: Drömmer bara cp, kan vara läskigt men jag blir ej rädd, är för cool för det
Försöka vara annorlunda: Nejee
Klä dig i svart: Ja
Gå i skolan: Går ej i skolan längre
Röka: Feströker bara
Ljuga: Ibland
Hata folk: Folk är sämst
Lita på folk: Nja, vissa

VEM:

Saknar du: Josse, Tilda, Astrid
Vill du döda: Ingen
Rörde dig sist: Kommer inte ihåg, gillar inte när folk rör mig. Men nåt barn på jobbet kanske
Vill du slå: Therese äckliga stalker
Kysste dig sist: Nån M….. euw
Vill du kittla: Liam, han skrattar gulligt
Kramade du sist: Seray tror jag
Vill du prata med: Nån cool
Skrek du på sist: Mamma, så jobbig är hon när hon skyller på mig för att hennes radio i bilen har damp
Vill du vara som: Vet inte
Sårade dig sist: Pass
Gjorde dig riktigt glad senast: Josse
Fick du sms från senast: Joachim
Är vackrast på jorden: Vet inte

HAR DU:

Tvångstankar: Inga allvarliga
Någon fysisk sjukdom: Nej
Någon psykisk sjukdom: Njä
Färgat håret: Ja
Brutit några ben: Nej
Bra självförtroende: Ne
Kysst någon: Ja
Tagit nakenbilder: Mm, vill du se?
Sagt jag älskar dig till någon idag: Nej
Bjudit ut någon: Ne
Varit kär: Ja
Stulit någonting: Jaa
Rest utomlands: Ja
Gjort något olagligt: Har ju stulit något så jaaaa

HUR:

Går du: Coolt
Svarar du i telefonen: "Hej det är Michaela" eller ”Hallå?”
Fördriver du tiden: Träffar vänner, jobbar, sover, tränar, ser film, lyssnar på musik, skriver, läser..
Ofta diskar du: Aldrig, diskmaskin<3
Ofta städar du: Ofta, tycker om när det är rent och snyggt och prydligt och fint och så
Många stör du dig på: Några stycken
Ofta träffar du din familj: Varje dag

TROR DU:
Att du kommer bli något: Jag ÄR något?
På Gud: Nej
På rymdvarelser: Ne, men kanske liv på andra planeter? Kanskekanske
Att folk tycker om dig: Helt jävla hatad kan jag väl inte vara?
På ett liv efter detta: Nja
Att fiskar kan tänka: Klart, iaf dom coola
Att du kommer leva länge: Antagligen för länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0