HJÄLP!!!

Kommer hem från träningen, går upp för trappan och går fram till min vita, stängda dörr. Ser nåt stort, svart på den som snabbt kryper in mellan dörrspringan. Med långa, äckliga ben.. ja mina vänner, det var en spindel.......... En satans, jävla, stor, vidrig äckelspindel som kryper in på just mitt rum för att förstöra just mitt liv. Jag vill typ gråta och ropar på mamma som kommer och sedan letar hon igenom hela rummet. MEN, hon hittar den inte! Så hon ger upp och går.

Och nu sitter jag här och hyperventilerar med ögon stora som tallrikar och spejar runt i varendra liten vrå för att se om jag kan få en skymt av monstret som lurar någonstans härinne. Kanske är den under mitt täcke, redo att attackera när jag går och lägger mig? Kanske nånstans bland alla mina kläder? Jag kommer fan inte våga sätta på mig något imon! Eller sen när jag släcker lampan, så kommer den åka ner i nån jävla spindeltråd över mitt huvud och vifta på sina ben åt mig! JAG DÖR HÄR OKEJ!! Jag kan inte röra mig, den kan ju vara var som helst! Under stolen jag sitter på, bakom någon av mina tavlor på väggarna. Det kliar över hela mig, JAG KAN INTE LEVA SÅHÄR!!

Och nu kanske någon tycker att jag överdriver men.. det gör jag inte!!!!! :(((((((((((
Detta är ett stort problem för mig!

Kommentarer
Postat av: beabea

haha neh men lilla vännen :(:(:(::(

2010-03-15 @ 21:40:39
URL: http://peterstormare.blogg.se/
Postat av: jossekatten

hahahahaha förlåt, men du är sötast.

Det är så JÄVLA äckligt när sånt här händer. om du hittar den borde du elda lite på den.

kom och lek med mig snart, annars går jag under.

pusspusspusspusspuss

2010-03-15 @ 22:25:07
Postat av: Becca

JAG KOMMER TILL UNDSÄTTNING! <3 Om du hittar den kan du försöka att fånga den i något plast glas med en tidning så att den inte kan krypa ut, sen dumpar du den antingen i toaletten eller i kylan. Mohahah...

2010-03-16 @ 19:59:23
URL: http://onefivesix.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0