sova och mens


Hejohå.

Idag var det jättekul på träningen. Så kul så att jag nästan somnade. Nej men okej det var inte dirket tråkigt, utan jag var nog bara överdrivet skittrött.. För jag höll verkligen på att somna!
Såhär var det då, det var ett spinningpass och så blundade jag lite, bara för en kort sekund! Men jag märkte att det var rätt så skönt och sakta men säkert blev musiken mer avlägsen och jag började tänka på helt konstiga saker och HELT PLÖTSLIGT när instrucktören skriker något så rycker jag till och vinglar och håller på att trilla av cykeln! Hehe.. lite pinsamt. Men ingen såg, tror jag. Sen vågade jag inte blunda mer, hade typ hjärtklappning och kände mig alldeles nyvaken. SKÄRPNING PÅ MIG!

Nu sitter jag här och har ont i magen. Mensvärk som fan. Jag hatar hatar hatar hatar hatar hatar hatar hatar hatar hatar hatar hatar hatar hatar hatar mens. Så, nu vet alla det.

Häjdo.

Kommentarer
Postat av: beabea

haha man KAN INTE somna på spinning, du är helt sanslös..

ps tvillingsyster mens du. ska vi ses och äta choklad imorgon eller? naturgodischoklad alltså. ds



<3

2010-03-11 @ 21:42:51
URL: http://peterstormare.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Du var ju superfin i håret sötnos :D

Längtar tills imorgon <3

2010-03-12 @ 09:08:41
URL: http://oklipptversion.devote.se
Postat av: jossekatten

ÅÅååh, ditt hår är ju kanon. asfint.

mens är helt åt helvete. jag får det vilken dag som helst.

Bläääää.

du är bäst. puspusspusspusspuss

2010-03-12 @ 09:15:53
Postat av: Twiggy

Trevlig helg:)

2010-03-12 @ 10:47:17
URL: http://www.metrobloggen.se/twiggy

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0