eneftermiddagmedminfräckakompis


Hejhejhej!

Idag efter jobbet åkte jag in till stan och träffade Bea. Fina, söta, lilla fröken Bea. Först gick vi i några affärer för Bea skulle hitta nåt att ha på sig till sin student. Jag fick vara smakråd och peppare. Mm, det kan vara svårt det där med kläder ibland asså. Men jag tror nog att Bea kommer vara snyggast på sin student sen när det väl är dags. Känner det på mig. Min bryd. <3

Sen skulle vi äta. Sushi, sallad, sushi, sallad...?!? Det var asjobbigt faktiskt. Så många beslut att ta, och vart skulle vi ta vägen? Och det regnade och allt var så jobbigt och svårt.. Och det fanns så mycket att välja på men samtidigt ingenting som passade. Åh. Men vi slutade på Paprika. Åt sallad. Sådäär god asså.. Kom fram till att soltorkade tomater inte är min grej. Och så hade dom ingen avocado. Vad fan är det för salladsställe då undrar jag?! Tss, dö.





Men Bea är bäst. Vi köpte flappisar och satte oss på Condeco, sen Fröken Olsson. Planerade vår flytt till skåne och så. Målade upp exakt hur vår lägenhet ska se ut. Gick lite långt kanske, när vi bestämde vart fruktskålen skulle stå och vad vi skulle äta för middagar osv. Men kul var det. Och mysigt. Blir helt glad i hela kroppen när jag tänker på hur fint vi kommer ha det. Åh <3

  


Resten av kvällen var väl varit rätt värdelös. Helt sjukt hur peppen bara kan rinna av en sådär, var så himla glad tidigare ju. Nu vill jag mest bortbortbort. Men ska försöka sova istället. Upp om några timmar igen. Uhu..

Så godnattgodnattgodnatT. Hejdåpuss

Kommentarer
Postat av: beabea

haha fruktskålen, ja, vi är CÄÄÄRÄÄÄJZÖ. ne men serri, du är bäst. skitbra dag, assämst kväll puss<3

2010-04-01 @ 00:18:39
URL: http://peterstormare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0