el gato

Fick jobba i köket på förskolan idag. Inte världens roligaste kanske, men bara från 9-14 så det var okejjjj. Kokade pasta och rev morötter. Blev orange på mina fingrar. Diskade lite också. Ska förresten få jobba där i köket från typ den 24:e mars tror jag, och sedan två eller tre veckor framåt. För att hon ordinarie ska opereras och sen blir hon sjukskriven. Spännande att dom lägger detta i mina händer.. hehe. :))))

Efter jobbet åkte jag och träffade Linda. Jag fick mina försenade födelsedagspresenter; ett uggleljus som luktar mint och sedan ett halsband som är så fint att jag höll på att sätta Lokan, som jag drack, i halsen när jag fick se det. Bästa tjejen, min Linda. <3 Vi myste i några timmar innan jag åkte hem och åt en kiwi.

Imon ska jag baka bröd till barnen. Hoppas det blir ätbart!
Sen på kvällen ska jag följa med Linda på pubrunda, som dom har så där trevligt ibland, om man går på Chalmers. Vilket Linda gör. Jag ska vara Lindas gäst hi-hi. Hoppas det blir kul. Och hoppas inte en jobbig människa är med och är för jobbig.






Halsbandet; kuvertet kan man öppna och inuti hade Linda skrivit ett litet brev till mig!! Fint som tusan. <3

Kommentarer
Postat av: beabea

Aww, fina saker.

Duktig du är med barnen, du kommer bli en fin mor till våra barn. saknar dig puss.

2010-03-17 @ 21:17:53
URL: http://peterstormare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0