SMAJL

Ne, blev ingen träning ikväll. Orkade verkligen inte ta mig ut, speciellt inte när det regnade också. Fast nu har jag lite dåligt samvete. Mamma skulle hämtat mig efter träningen men så fick jag inte tag på henne så hoppas inte hon springer runt där borta nu och letar efter mig alldeles för länge. Och kommer hem asarg sen. Men liksom, inte mitt fel faktiskt! Hon skulle ju kunna prova att sätta på sin mobil kanskeeee?!

Oj, nu kom hon visst, hehe. Nej, inte arg, bra! :)))

JAJA! Jag har skittråkigtttt. Har ju inte gjort något alls på typ tre dagar och rastlösheten börjar hinna ikapp mig. Tur att jag ska jobba imon i alla fall. Så att jag ändå har en anledning och måste ta mig ut härifrån..
Lyssna på Hello Saferide nu och känner mig bättrebättrebättre. SKÖNT! Är törstig med, och vill titta på något jättejättelöjligt och fnissa lite. Vill ha filmkväll!!


Ska försöka vara mer pepp nu faktiskt. Resten av kvällen + hela imon, då ska jag fan inte deppa nåt. Wöjwöj! Lycka till Michan, lycka till lycka till!!



Kommentarer
Postat av: jossekatten

Hahahahahaha, jag älskar den glada gubben <3

NU ÄR DET PEPPEN GULLE! tänk på vin, vårskrik och borg. Det kommer bli världens bästa.

sommaren ska bli våran som fan <3<3<3<3<3<3<3<3<33<3<3<3<3<3<3 pusspusspusspuss

2010-03-22 @ 22:18:11
URL: http://lickthespark.bloggplatsen.se/
Postat av: michaela

hahahha ja den glada gubben är fan finaste!<3<3<3

åh jag längtar så himla mkt!! du är sjukt bäst, älskar digggg ::::::

2010-03-22 @ 22:23:13
URL: http://understarlight.blogg.se/
Postat av: beabea

hahaha älskar dig

2010-03-23 @ 17:11:22
URL: http://peterstormare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0