stirrstirrstirr

Segaste söndagen. Har bara legat i sängen, förutom när jag skulle kissa och äta middag. Då gick jag upp, hehe blir svårt annars.. Och så nu då, nu sitter jag vid skrivbordet istället för i sängen. Spännande jag vet.

Nejmen, jag har faktiskt inget att skriva. Men har så tråkigt uhu så skriver ändå. Fast nu blev det lite roligt ändå precis just nu, för nu skickar Bea roliga youtube- klipp på msn. Hahahah, så fint. Bortsett från det har jag tråkigt. Och oj, nu kom min syster och satte sig i min säng också. Hon är verkligen den mest sällskapssjuka människa jag vet, klarar sig inte ensam någonsin. Och snäll som jag är ställer jag självklart upp och underhåller henne. Men nu går det bra, jag har ju tråkigt som sagt.. Minus Beas youtube- klipp. Dom är roliga hehe.
Annars kan hon vara lite jobbig, den där Therese. Som ett jävla plåster. Men aa NU HAR JAG JU TRÅKIGT så det är lugnt. Kom och sitt i min säng hur mycket du vill vettja.

Skulle vilja utdela dagens puss också. Den går till Linda för att hon är så fin. Ska träffa henne imon, det blir nog supermegabra. Och nu när jag ändå håller på att vara snäll kan jag väll lika gärna vara lite elak också och dela ut dagens käftsmäll. Den går till en viss person, vill ej nämna namn men han är en tönt och han uppför sig som om han vore 14 typ. Väx upp och sluta vara så jävla sur på mig för ingen anledning. Jävla tönt jävla fittafittafitta. Nej okej, jag är inte så arg egentligen. Bara lite irriterad. :)))


Vill äta sushi nu också. Blev sugen som fan. Hejdå.

Kommentarer
Postat av: beabea

saknar dig redan. dig, dina bröst och din rumpa<3

2010-03-28 @ 21:34:09
URL: http://peterstormare.blogg.se/
Postat av: Anonym

låter som en viss alexander det där.

2010-03-29 @ 17:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0