where the birds always sing

Fryser som fan. Vaknade nyss efter att ha sovit i två timmar. Finns inget skönare än att sova efter jobbet. Dock är det inte så skönt nu när jag vaknar och inser att hela kvällen har gått och jag inte gjort något. Och det är kallt och mörkt och jag känner mig lite ledsen.

Tur så tröstar Josse på msn. Hon är så bäst. Och på fredag ses vi. Då kan vi deppa tillsammans. Och vara glada också såklart. Det ska bli så himla fint och jag längtar jättemycket. Behöver åka bort och inte tänka på sånt som händer här hemma. Orkar inte det. Kan inte allt bara bli bra typ... nu?


Kommentarer
Postat av: jossekatt

JAG TRODDE DET VAR MARKUUS!! SNART SES VI ÄLSKLING!! Då ska vi ha det bäst i världen.

Du är det finaste jag vet. pusspusspusspusspusspusspusspusspuss <3<3<3<3<3

2010-03-31 @ 00:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0