ett rop på hjälp

Helt serri, någon måste rädda mig idag!!
Det är städdag i detta lilla, tjusiga grannskap, och det betyder att alla som inte har nåt annat supperviktigt eller coolt för sig ska vara med och klippa gräs, kratta löv, klippa buskar och plocka skräp. Och sedan äta korv med bröd och dricka läsk nere vid föreningsstugan och vara trevlig och prata med alla grannarna. Hm, vad tycker jag om detta: INTE OKEJ! Jag säger NEJ!!

Så snälla någon, se till så att jag har nåt annat superviktigt och coolt på gång så att jag slipper den här hemska dagen här hemma. Lek med mig någon, kom igen nu! :(

Kommentarer
Postat av: jossekatt

Hahahahahahahahahaha! det låter awesome ju!!

jag vill komma och kratta löv.

pusspusspusspuss

2010-05-22 @ 14:16:29
URL: http://lickthespark.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0