hallåå

Vanlig, seg och rätt så händelselös måndag. Jobbat och tränat. Varit på banken och fixat mitt bankkort som inte vill funka längre. Typ det som hänt. Typ, kul. Efter träningen när jag skulle duscha så var vattnet svinkallt, för mamma och pappas vattensäng har läckt så pappa använde slut allt varmvatten sen när han skulle fylla upp den igen. Tack. Skrek lite i duschen, uuh.

Nu läser jag fina texter som Elias skrivit, lyssnar på fin musik och dricker Pepsi max. Rätt bra för att vara måndag ändå, faktiskt. 

Hoho puss hejdå

Kommentarer
Postat av: beabea

skulle aldrig vara otrogen mot dig min fina foxy

2010-05-11 @ 00:22:34
URL: http://peterstormare.blogg.se/
Postat av: Becca

Åh, vattensängar är sjukt läskiga ju! :(

2010-05-11 @ 10:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0