onsdag,torsdag


I onsdags åkte jag buss in till stan för att shoppa lite med min syster. På bussen mötte jag söta Cornelia, som jag saknat så. Längtar tills på söndag då vi ska ses mer på riktigt. <3

Jag och min syster åt på Paprika och hade tjejsnack. Sen gick vi runt och chillade lite i det uuunderbara regnet.. Jag hittade snygga skor för 70 kr på second hand. Blev skitglad.

Senare på kvällen åkte jag hem till Bea. Den tjejen har verkligen världens mysigaste rum, och världens goaste gris. Jag fick provsmaka en massa saker hon lagat tidigare under dagen, och sen tittade vi på film och myste i hennes säng innan vi somnade. Bäst var det.

Asgod frukost nästa morgon: smoothie och turkisk yoghurt med müsli och massa kokos. Detta avnjöts på golvet tillsammans med en kelig katt och fin pianomusik. Jag mådde som en prinsessa hehe.

Sen gick vid på promenad i skogen med hunden Tilda. Pratade om barnprogram och kom på egna intron till våra framtida tv-program. Vid halv fem åkte jag bussen tillbaka till stan och jag fikade lite med en trevlig man vid namn Andreas. Det var kul. Sen åkte jag hem till mig och gick och la mig och nu har jag vaknat och jag måste säga att jag har haft två himla fina dagar. Nöjd är jag.

Och idag kanske jag ska hem till Bea igen och sen följa med på nån fest som hennes klasskompisar har. Om jag orkar, för jag mår faktiskt lite krassligt just nu uhu.. Men får hoppas det går över! För saknar redan min lilla brud, hon är så gosig och bra åh.

Nu ska jag äta frukost, pusspusspuss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

sööötnöt!

2010-05-14 @ 14:57:39
URL: http://saarrraa.blogg.se/
Postat av: belle

åh, vad söt du är!

2010-05-14 @ 16:19:30
URL: http://www.100riksdaler.blogspot.com
Postat av: beabea

<3

saknar dig med redan. puss du är så fin.

2010-05-14 @ 20:39:41
URL: http://peterstormare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0