cäpä

Hej oj. Lite trött nu, lite bakis. Hungrig också, så bad min syster fixa nåt gott åt mig, undra vad det kan bli hm.. Nåt äckligt om jag känner henne rätt. Vilket jag gör för hon är min syster. Dumt, borde fixat nåt själv. Man ska inte lägga viktiga uppdrag i händerna på den där.. Jaja..
 
Gårkvällen hade sina stunder, men överlag blev det nog inte så bra hehe. Började med att jag och Linda och lite folk tittade en stund på cotegen, eftersom Lindas chalmersklasskompisar var med i den. Hittade min gammla klasskompis på en av vagnarna också, kul, typ.. Annars var det väl lagom underhålland, plus att det som sagt REGNADE som VANLIGT. Suck, jag var så arg. Allt blev skitblött, mina kläder, mitt smink, mitt hårsprayshår, allt, äckligt!! Och jag hade ett supermegaviktigt brev i min väska som jag hade glömt posta innan som blev helt förstört, och sen gömde det sig en jättestor humla i min påse som flög upp och surrade och skrämmde mig när jag öppnade påsen. ARG var jag mhm!!

Jaja, sen gick vi hem till Tobbe, han är så kul kille hihi. Då blev jag glad igen. Det var trevligt, mycket fint folk. Peter var där med, längesen jag träffade honom. Synd. Men nu så! :)

Vi var där ett tag tills vi gick vidare till nån jäkla fest. Där var det kul i början. Jag träffade Anton och Jocke. Alex också. Vi dansade på schlagerdansgolvet och i Loverooooom hehehehe. Och sen hoppade vi i hoppborg, det var kul som satan. Men SEN när vi skulle hem blev allt asdåligt. För jag hade tappat bort Linda som inte hade någon mobil på sig och hon hade min jacka och det var tusenmiljoner männsikor och min sista buss hade gått och jag hade ont i fötterna av mina jävla skor och dom andra var tvugna att gå och det var en asäcklig kille som var läskig mot mig och jaaaag ville dö. Så det slutade med att jag drog utan Linda (vad skulle jag gjort då, övernattat där ellerrrr?!) och utan min jacka. Hoppas verkligen hon har den nu, den var fan inte billig!! Jag ringde min syster som fick väcka mamma som fick komma och hämta mig klockan fyra på morgonen, dåligt Michaela. :((((( Men hon var inte arg. Tobbe, Markus och Jocke var fina gentlemän och följde mig till centralen. Så snälla, puss ska dom ha! Sen åkte jag hem och var skitarg och somnade som fan.

Idag måste jag få tag på Linda. Hoppas hon lever. Hoppas hon har min jacka. Hoppas hon inte är arg på mig. Men jag väntade ändå typ i över en timme. Höll på att få panikattack bland allt folk fan, inte lätt var det, inte lätt..

Nu är jag sugen på chips. Förlåt för ett megalångt inlägg, läs inte.

Kommentarer
Postat av: jessica

haha, åh, en så typisk valborgsutekväll! Stora festhelgen tenderar generellt sett att bli så överhypade att dom blir pannkaka i slutändan, och fan vad synd med regn! :o pusssssssss

2010-05-01 @ 19:12:56
URL: http://kessen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0