ffiillmm

Godmorgon. Bra kväll igår. Hann med att se en hel del bra filmer och äta en hel del godis. Jag och Anton tittade på Totoro innan Jocke kom, sedan blev det Stockholmsnatt och vi fnissade, sedan Bröllopsfotografen och vi fnissade lite till, sedan Eva och Adam, hehe och vi blev jättenostalgiska. Sist såg vi en film som hette Nick and Norah's infinite playlist. Den var bra men då började vi bli lite för trötta.. Och just det, vi såg nån jättekonstig film med som Jocke hade med sig, som jag inte minns vad den hette. Den var antagligen rätt bra, men vi var en aning för okoncentrerade då för att hänga med.

Vi gick på promenad mitt i allt också och jag blev asförvånad över hur varmt det var i luften mitt i natten. Jag hade mina nya skor och hade redan innan fått lite skavsår av dom, men nu... herregud så ont det gjorde. Jag har fått groteska, jävla köttsår på båda hälarna nu, och det gör ont att gå till och med utan skor. Hemskt!! Så det var mer jobbigt än skönt. Fast skönt ändå, för man piggnade till. Men jag haltade. Aah..


Idag ska jag i alla fall leka med Cornelia, äntligen! Så får väl halta upp nu. Äta lite frukost.
Puss hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0