Tidsfördriv 5

Det femte senaste sms:et i min inkorg lyder "Asså sittplatser finns typ inte heller nu"

Det femte sms:et i mina sända poster lyder
"Faktiskt inte! Fast har skoskav från helvetet! Vill dö lite buhu. Själv då?"

Det senaste någon sa till mig var "Eeeeeh nu drar jag"

I denna sekund skulle jag helst av allt vilja se en jätterolig film och skratta som fan åt något helt meningslöst.

Jag önskar att jag
var lite mer modig.                                                                               

Idag borde jag ha
tagit min medicin och inte surat så.

Det bästa som hänt idag var
att jag åkte och tränade.

Det senaste jag läste var
en artikel om en öronlös katt som behöver hitta någonstans att bo.

(vill ha henne, hon heter Tussi)

Just nu lyssnar jag på
Håkan Hellström – Bara dårar rusar in


Det äldsta sms:et i mina sända poster lyder
"Du kan väl hälsa mamma och pappa att jag inte äter hemma idag heller. Jag ska träffa A direkt efter B, sen vet jag inte när jag kommer hem. Antingen sent ikväll eller imon. Puss"

Det äldsta sms:et i min inkorg lyder
"Yo"


Kommentarer
Postat av: jossekatt

Hahahah TUSSI ÄR MIN!! och den artikeln är typ från i vintras lille sega söte.

pusspusspuss

2010-05-18 @ 10:02:13
URL: http://lickthespark.bloggplatsen.se
Postat av: michaela

nej MIN, jag ska ringa på henne!!! :(

och haha det stod i metro igår så jag är inte alls seg! kanske stått två gånger?

pusspusspuss saknar dig asmkt!!!!!!! <33<3<333<4<4443

2010-05-18 @ 19:06:12
URL: http://understarlight.blogg.se/
Postat av: jessica

Awesome. :)

2010-05-21 @ 10:18:55
URL: http://kessen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0