ENcykel


Mysig söndag. Vaknade ovanligt glad efter en natt fylld med helt crazy (men inte jobbiga) drömmar. Gick upp och åt en god frukost med min syster. Vi gjorde smoothie och först hade vi bara i massa konstiga bär och det smakade salami (tyckte Therese) men sen hällde vi i hallon och blåbär också och då blev det bra!

Senare under dagen åkte vi iväg på en cykeltur i det fina, varma vädret. Första gången jag cyklade på typ.. flera år. Är askul ju, borde göra det mycket oftare. Ska göra det massor i sommar! Jag hojade fram på mammas gamla minicykel och Therese på pappas världsmästarcykel!


Cyklade till Skrabbe och Therese köpte isglass för mina pengar, men jag är snäll så det gör inget :)


Sen cyklade vi vidare ner till hamnen, så fint. Har många minnen därifrån.


Satt och var coola, drack dricka. Hade det bra helt enkelt. Tog det lugnt.


Swoschhh


Skitsöta, dom bråkade lite också.


Åh landet. Oftast hatar jag det, idag älskar jag det.

När vi kom hem var jag skittrött och somnade lite. Sen åt vi mat. Nu snart ska jag titta på film och sen sova igen, ska upp tidigt imon, jobba. Rätt bra dag har det varit, har varit glad hela tiden hihi. Gillar det. Och jag har kommit fram till en del saker nu i helgen. Vet inte riktigt hur men jag har börjat inse. Jag ska försöka prioritera vettigare, inte lägga ner min tid och energi på så meningslösa saker och tankar, och börja leva mer i nuet. Tror det skulle göra tillvaron tusen gånger lättare, bättre.

Får se hur det går, men ska försöka. Puss hejdå!

Kommentarer
Postat av: jossekatt

Hahahahahahahaha <3

puss

2010-05-02 @ 19:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0