ENtorsdag


Har egentligen inget att skriva men vill skriva ändå för jag har så tråkigt. Har haft tråkigt hela dagen.. Eller inte tråkigt kanske, men det har varit rätt händelselöst och segt. Har jobbat och tränat. Handlat med mamma också. That's it. Fast det är chill på jobbet nu i alla fall när det är så varmt. Barnen får vara ute typ hela dagarna, äta mellanmål ute och allting. Asskönt. Leka i sandlådan, få sand i skorna. Mysigt är det.

Hoppas vädret blir lika nice i helgen. Då vill jag sitta i gräset nånstans med nåt gott att dricka och bara må bra. Tror inte jag jobbar imon förresten, så då har jag ju helg nu. Awesome! Hehe. 

Nu ringer Linda så ska prata lite skit med henne ett tag. Hejdå puss! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0