she bangs the drums

Äcklig dag. Har haft så mycket konstig ångest. Kunde inte somna på flera timmar igårnatt och idag på träningen höll jag på att börja gråta och fick svårt att andas. Tönt.. Men vet inte vad som händer. Ibland kommer bara den där känslan över mig, att verkligen allt är åt helvetet, att allt är så smutsigt och vidrigt. Då vill jag mest krypa ut ur mitt eget skin, försvinna lite.
--- 

Annars på jobbet idag så var det bara vikarier på min avdelning, och eftersom att jag nu är en av det "gamla" vikarierna så fick jag styra och ställa lite. Vilket var rätt skoj. Och jag passade på att leka extra mycket med min favoritunge, hans leende är att dö för verkligen. <3 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0