jajajajaja



Orkar inte skriva något ordentligt så här kommer lite lösryckta ord som får sammanfatta min dag:
Jobbat till 18, skrattat, sovit på en buss, haft tandvärk, blivit förkyld, frusit, pratat med en trevlig pojk, hittat en mobil, ätit mango, haft en rosett i mitt hår, promenerat, mått dåligt, mått bra och tillsist... tyckt om Cornelia. JA.

Imon är jag ledig för min bror tar studenten. Hoppas det inte regnar allt för mycket. Och hoppas att den lille får det bra.. Jag ska i alla fall ha det bra. Dricka jättemycket champange och vin och låtsas att det är jag som tar studenten igen höhö.. skoja (eller?). Neh, klart jag skoja. Jag ska vara världens bästa syster och se till så att han får världens bästa student.

Pussgodnatt nu.

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Du är BÄST!<3

2010-05-29 @ 19:29:36
URL: http://oklipptversion.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0