astråkigt inlägg

Hej! Idag har det varit slitsamt, puuh. Jag, mamma, pappa och min syster åkte hem till mormor och hjälpte henne städa. Mamma och pappa fixade i trädgården och jag och Therese gick igenom ett av mormors rum och rensade lite bland alla saker som finns där. Enda sen mormor skadade sitt ben och i princip inte kan gå längre så behöver hon hjälp med nästan allt. Så idag klockan tio på morgonen begav vi oss dit för att ta tag och fixa i alla fall lite.

Mormors källare är något av det galnaste jag sett. Hon säger själv att hon nog har den där sjukdomen ni vet, när man sparar på typ ALLT. För det står lådor över verkligen hela rummen, i varenda rum där nere! Det är knappt så man kan komma in. Jag och Therese gick bara igenom litegrann i ett av rummen, mer orkade vi inte.
Men det är rätt spännande ändå, för man vet aldrig vad man hittar. Det kan finnas riktiga fynd! Och vad man än vill ha får man ta, för hon behöver verkligen bli av med det. Hehe, så några skatter kom jag allt hem med idag också! :)))))


Haha kaos..

Efteråt fikade vi lite, åt en valnötskaka och drack kaffe. Fina kvinnor på bilden <3

Detta fick jag då: Sött kakfat, ett hjärtfat och glasskålar.

Väskor! <3

Sedan hittade jag lite kläder också, och ett sånt där litet bord som man kan ha i sängen och äta frukost på, och kanske popcorn om man känner för det. Eller vad som helst! Nöjd är jag.

När jag kom hem somnade jag nästan med en gång, var skittrött. Nu har jag precis vaknat och ska snart äta middag. Sen ikväll ska jag åka hem till Cornelia och leka lite. Vi skulle egentligen setts tidigare på dagen och picknickat, men vädret såg lite sådääär ut så vi gav upp det och ska mysa ikväll istället. Blir bra det med!

Nu måste jag gå och ta en till värktablett för min tand. Jag har börjat äta värktabletter som godis de senaste dagarna nu, men det gör ju så fruktansvärt ont, klarar inte av det. Det är min visdomstand som jävlas, måste komma ihåg att ringa tandläkaren på måndag om det inte går över! :(((

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0