8910


Godmorgon. Hej. Vaknade för en timme sen typ. Kom på att jag måste duscha, så det gjorde jag. Och nu sitter jag här. Ska åka till jobbet om 45 minuter nåt sånt. Sen ikväll ska jag hem till Anton på lite fezt, kul. Måste skynda mig skitmycket efter jobbet så det var därför jag var tvungen att duscha nu, uuh.

Igår var jag med Bea efter jobbet. Vi satt vid kanalen och hade det så mysigt så. Åt nötter och drack cola i vanlig ordning. Älskar det. Det var inte så kallt heller, det var faktiskt helt lagom och perfekt. Kändes bra. På vägen hem pratade jag med Elias och det kändes också skitbra. Nu vill jag mest bara att det ska bli den 23:e!


Ska sätta på mig kläder kanske, är naken.. nästan. Fryser.
Hejdå vi hörs osv.


Kommentarer
Postat av: beabea

kläm

2010-10-08 @ 06:56:17
URL: http://peterstormare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0