hold me wrap me up unfold me

Du frågar om allt det där som vi var igenom för din skull är över nu och jag svarar ja fast det känns nej och jag hoppas att du inte ska märka. Du frågar om återfall.
(Det funkar att skratta åt ytliga saker och inte möta någons blick.)

Du visste inte ens att jag slutat med min medicin.

Du frågar så dumt men nu för tiden kan jag inte vara arg längre. Nu tycker jag mest synd om dig. Och jag har hela mitt liv kvar och det har inte du och jag hoppas att du är nöjd med hur du har spenderat det. Jag hoppas att du är jävligt nöjd med ditt liv.

Kommentarer
Postat av: jessica

huj, låter tungt. Och även om det känns nej (för det fattar jag att det gör, åtminstone ofta) så ska det inte betyda återfall ever again, eller hur? Kram!

2010-10-09 @ 20:59:09
URL: http://kessen.blogg.se/
Postat av: Amanda

Fy vad jag känner igen mig i det där.. Och fy vad jag önskar att vi kunde ses snart <3

2010-10-14 @ 11:36:43
URL: http://amillionlittletriggers.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0