lite dåligt men mest bra

Orkar inte skriva om allt kul/fint/bra/mysigt/coolt jag och Elias har gjort de senatse dagarna. Det har varit perfekt helt enkelt, så nu vet ni det. Väldigt få människor får mig att må så bra som han gör, så tacktacktack. <3
På fredag kommer Josse äntligen hit också. Bästa tjejen. Vi ska shoppa skor, dricka vin och gå på popklubb. Just nu är allt bara så himla bra!

Ja, bortsett från... att jag tappat bort min mobil uuh. Spårlöst försvunnen på jobbet idag. Hittar jag den inte imon så är det illa. Jag känner mig inte som en hel människa utan den fan. :((

Kommentarer
Postat av: jossekatt

fy tusan vilken bra helg det kommer bli. jag längtar ihjäl mig.

du måste hitta mobilen idag! annars blir det ju inga filmer.

pusspsussspsusspsussspusss <3<3

2010-10-28 @ 11:13:28
Postat av: michaela

men nej, det har jag inte ens tänkt på!! den hittades inte idag, vi tror den är stulen :( så sjukt dåligt verkligen. ÅH

2010-10-28 @ 14:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0