hejhallå

Har en sjukt hemsk huvudvärk och ont i halsen. Igår när jag vaknade ville jag dö lite så det blev inget Gävle. Trots det så var jag på jobbet ändå. Och idag var det kaos där och jag ångrade litegrann att jag gick dit hehe (nästna). Men jag ska inte träna ikväll i alla fall. Ligger i min säng och funderar över varför jag inte tar något smärtlindrande..

Träffade Bea lite igår också. Hon var skitsnygg och vi åt flappis och gick under ett paraply i regnet (romantiskt). På kvällen tittade jag på Utfrågningen där det var de rödgröna som var med. Idag har jag sökt in till högskolor igen och äntligen kommit på vad jag ska ge min vän som fyller 20 år. Tror det kommer bli awesome, bara det inte dröjer allt för länge innan jag får hem det.

Imon börjar jag inte jobbet förän klockan 12. Bäst.


(Jag har skittrrååkkiiggtt.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0