hostar

Slutade jobbet två idag men skulle träffa Linda vid fem så gick på stan själv ett tag när jag väntade. Köpte strumbyxor, två sexiga BH:ar och en tröja.
Bild på tröja:


Sen väntade jag på Linda i hundra år och tillslut kom hon. Vi fikade och pratade och hon fick sin födelsedagspresent av mig och sen pratade vi lite till och det blev mörkt och vi blev kissnödiga och vi pratade och missade en buss och sen åkte vi hem. Skitbra.

Nu är jag trött. Som vanligt. Känner mig lite stressad också. Fast har inget att stressa över egentligen. Gör ju verkligen ingenting någonsin. Men det kanske är just därför. Ju mindre man har att göra desstu stressigare känns det när det väl händer något. Kanske..

Nu ska jag sova. Stressigt som fan. Pusshej.

Kommentarer
Postat av: belle

å fantastiskt söt tröja!

2010-09-24 @ 10:30:36
URL: http://www.etthagnestahill.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0