21:28

I helgen har jag åkt tåg, tittat på massor av avsnitt av Heja Björn och ätit supergod mat hos Elias familj. Jag har druckit vin, klappat en hund och drömt läskiga drömmar. Jag har vunnit en fotoram på tradera, ätit jättestora trädgårdshallon och gosat. Jag har promenerat genom ett soligt Malmö med bästa Josse och suttit vid kanalen och pratat om framtiden och allt vi ska göra och skrattat och varit jätteglad. Jag har haft en superfin helg och nu är jag en trött men väldigt nöjd tjej. Hihi puss


<3

Kommentarer
Postat av: josse

så himla bäst det var att ses!!! våra framtidsplaner är verkligen så himla bra. jag är aspepp!!!!! det måste bli av. hade varit så himla fett. nu kollar jag på beck och det var en som pratade göteborgska och då tänkte jag på dig och saknade. Snart kommer jag upp och då måste vi ses. <3<3<3<3<3<3

2011-08-21 @ 23:15:11
URL: http://vinfylla.blogspot.com/
Postat av: beabea

fint. du måste träffa mig så fort som möjligt. puss

2011-08-23 @ 22:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0