mango

Jobbat klart för den här veckan. Det har varit helt fantastiskt men nu är jag så trött så jag dör lite. Sitter i sängen och äter frusna mangobitar och dricker cola zero. Gott men kallt. Har frusit jättemycket de senatse dagarna. Hösten kommer för fort, jag gillar det inte alls. Gillar inte allt regn heller. Blä. :(((((

Till helgen åker jag och Elias ner till Malmö och hälsar på hans familj. Jag hoppas jag lyckas träffa Josse och Belle nånting också, om så bara för en yttepytteliten stund. Saknar dom så mycket så jag nästan känner för att gråta en skvätt. Bästa tjejerna verkligen åh.

Nepp, nu ska jag sova tror jag! Pussipuss.

Kommentarer
Postat av: josse

lille finistjejen <3<3<3<33

2011-08-21 @ 23:16:25
URL: http://vinfylla.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0