ungdomar

Idag när klockan ringde vid elva flög Elias upp ur sängen och stekte pannkakor till oss. Haha så bäst! Han har tjatat om sina jävla pannkakor hela helgen så japp nu skulle dom göras. Jag har inte ätit pannkakor på år och dar men nu fattar jag inte varför för det är verkligen så sjukt gott. Med blåbärssylt. Ååååå. Världens bästa ju. 

SEN mina vänner, åkte jag på en liten mini-umträff! Efter år av uppskjutanden så blev det av nu, i alla fall i en liten version hihi. Det var jag, Jelena, Elin som flyttat till Göteborg, och Jessica som var här och hälsade på den här helgen. Vi gick till Fröken Olssons, drack cola och pratade i några timmar. Jättemysigt! Sen skulle Jelena iväg och se en fotbollsmatch och en stund efter det så började vi andra dra oss vi också. Men ja, det var hur fint som helst att äntligen få ses! På ett sätt var det som att träffa gamla vänner, för vi vet ändå så himla mycket om varandra efter alla dessa år, men samtidigt så var det ju första gången vi sågs. Så himla kul och så himla fina tjejer verkligen.

Pannkaksfrukost <3

Jessica och Elin.

Hihi. Bra söndag. PUSS

Kommentarer
Postat av: Elin

åh det var jättekul idag! ni är så himla fina! vi kanske kan se till att ses fler gånger då jag bor i Göteborg nu? :) kram <3

2011-08-28 @ 21:06:47
Postat av: michaela

ja absolut, det hade vart jättekul! vi borde lätt ses igen <3

2011-08-28 @ 21:48:28
Postat av: Laura

Vad roligt! Är allt smått avundsjuk på er som fick ha en liten UM-träff.

2011-08-28 @ 22:24:11
URL: http://vanilj.ratata.fi/
Postat av: Jessica

Jättekul var det! Hoppas det blir fler gånger! :) kram <3

2011-08-29 @ 23:00:53
Postat av: Sara

åh va roligt! önskar att jag hade kunnat vara med. fast vi hade ju en minimini-umträff på fröken olsson i onsdags. :)

2011-08-30 @ 09:24:06
URL: http://ladysara.blogg.se/
Postat av: josse

ååååh jag ville ju också leka med er ._. så himla världens bästa tjejer! vi borde ha en superstor umträff någon dag. pusse

2011-09-02 @ 19:50:32
URL: http://vinfylla.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0