update

Var på födelsedagskalas hos Linnéa i torsdags. Drack vin, åt tårta och spelade sällskapsspel. Väldigt mysigt faktiskt. Igår tvättade jag och sov mest. Tittade på skräckfilm med Elias på kvällen och var rädd. Idag har vi lagat den godaste fisksoppan man nånsin kan tänka sig och jag har brännt tungan. Vädret är sämst, fast det åskade imorse. Det gillar jag. Om jag inte kände mig så krasslig så skulle jag nog åka iväg på Saras avskedsfest nu, men tror inte jag kommer orka ta mig ut, buuh. Ska istället äta morötter och kolla på ännu en skräckfilm, fast SJÄLV den här gången. För Elias ska bort. Hoppas jag inte dör bara. Eller får besök av mina andar.....

Kommentarer
Postat av: therese

Kunde bett mig komma över och gosa och skydda dig från andar????? Men ne inte de

2011-08-27 @ 22:33:52
Postat av: josse

HAHAHAHAHAHA, älskar dig och dina andar <3 ahaha. finaste. åh jag vill vara där med dig och titta på skräckfilm och gosa under täcket och äta tusen morötter ju. snart ses vi. <3<3<3<3

2011-09-02 @ 19:51:54
URL: http://vinfylla.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0