den14aug

Hahahah herregud.. Orkar inte skriva nåt om kräftskivan igår. Mer än att det var hur bra som helst tills det blev hur dåligt som helst. Jag kan nog inte dricka snaps. Speciellt inte fem. Dog den värsta fylledöden nånsin. Men jaja haha. Ska glömma det nu!

Idag träffade jag i alla fall Bea. Vi satt i vår hemliga park och åt nötter och skrattade och jag försökte lugna Bea för hon är lite, bara lite, nervös inför att börja skolan imorgon. Hon tror att det kanske blir pinsamt när hon ska presenterar sig. Men jag gav henne några förslag så det ska nog gå bra! Sen började det ösregna och alla caféer var fulla så vi åkte hem istället.

Väl hemma upptäckte jag att mina nycklar var borta?! (glömda i lägenheten) Så jag fick sitta och vänta i en timme på att Elias skulle komma hem. Så pinsamt. Vår granne frågade om jag skulle sitta där länge, "din stackare". Hehe. Var så trött också så jag nästan somnade i trappan. Och jag hade tovigt hår för det hade regnat och jag hade hårspray och regn+hårspray är ingen lyckad kombo precis. Så såg ut som ett troll. Ett stackars, trött troll.

MEN Elias kom hem och nu har vi ätit middag. Jag har visat honom mina fina ugglefynd (kalender och disktrasa) som jag införskaffade mig idag och som ni också snart ska få se! (bild) Och ikväll har jag tänk att vinna tre superfina fotoramar på Tradera. Fina, gamla fotoramar är min nya grej nämligen. Ska samla och en dag ska jag fylla en hel vägg med alla ramar och det kommer vara det finaste i hela världen. Åh längtarrrrr jag kommer vara så glad då.




Kommentarer
Postat av: belle

HAHAHAHAHHAA DÖR. SNAPSMICHELA!!!!!! längtar till på fredag!

2011-08-15 @ 09:45:23
URL: http://www.frankensteinlove.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0