GRATTIS ELIN (LLL)

Haft en himla rolig helg! Träffade Elin och hennes pojkvän i fredags och lunchade på stan. Hon fick lite födelsedagspresenter av mig och allt var mys. På kvällen åt jag sjukt mycket chips med dipp och tittade på film med Elias. Igår träffade jag Josse vid två och åt sushi på mitt favosushiställe. Sedan gav vi oss ut på kalasjakt! Vi hade gått från att "vi köper lite kakor till Elin när hon kommer ikväll" till att "vi gör om hela förfesten till ett Elin-kalas!" Så vi letade Elin- ballonger, serpentiner, partyhatter, papperstallrikar, godis, tårta och annat gulligt. Sedan åkte vi hem till mig och gjorde om hela lägenheten till en kalaslägenhet! Serpentiner och ballonger överallt, och ett litet kalasbord med allt gott på. Det blev skitfint!! Sedan fick vi plötsligt panik och fick för oss att Elin inte skulle komma av någon anledning. Hon svarade inte på våra sms så vi hetsringde henne typ 70 gånger och sen när hon två timmar senare svarade så hade hon bara tittat på film hehehe.... Vi ba puuuh. Och kände oss lite dumma. Och så kunde vi ju inte förklara varför vi blivit så oroliga utan att avslöja kalasplanen hihi. Efter det åt jag och Josse den godaste matpajen ever och gjorde oss snygga och poff så var klockan sju och Elin kom, och sen kom Josses pojkvän och sen kom Josses pojkväns bror också. Vi åt tårta, drack vin och spelade UNO tusen gånger.

Resten av kvällen så dansade vi på Henriksberg, drack shots och ropade på Thomas i baren. Fick rädda Elin från alla hundra killar som försökte ragga upp henne också. Helt sinnes alltså. Vid klockan två åkte jag och Elin och åt pommes och satt och hade deeptalk i typ en timme innan jag tog sista bussen hem, åt lite av tårtan som var kvar och somnade gott.

Idag har jag bara städat och diskat och ätit världens godaste tonfiskpasta till middag. Har helt glömt att jag hade sjukt mycket kurslitteratur att läsa i helgen men det får fixa sig.........

PS. Just det, jag fick en liten gosegris av Josse i julklapp (se bild)!! En Oinki som kan gå och svänga på svansen och nuffa. Och han är skitsöt och rosa och jag älskar honom och han ska bli bästa vän med min tuffe Nuffe. TACK JOSSE DU ÄR BÄST!! DS.





Hoppas du fick en fin kväll Elin och att du haft världens bästa födelsedag idag! Puss gånger tusen. <3

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh va fint gjort! Bästa UM-tjejerna! <3

2011-12-05 @ 11:07:23
URL: http://ladysara.blogg.se/
Postat av: belle

hahah jag ba vad snygg klänning josse har sen ba å. den är min. haha. ska fiska tillbaka den snart. & puss. ser ut att ha varit asfint. grattis grattis elin. nu ska jag dricka julmust & åka hem till beata. puss. love u

2011-12-05 @ 15:17:08
URL: http://www.frankensteinlove.blogspot.com
Postat av: Anonym

hihihi åååh <3<3<3 det var bästa kvällen någonsin! ni är så himla fina! PUSSSS

2011-12-05 @ 17:47:30
Postat av: elin

hihi det var jag som kommenterade nyss. PUSS IGEN.

2011-12-05 @ 17:48:17
URL: http://egoelin.devote.se
Postat av: jossekatt

HHHHAHAHAHAHAHA dog av skratt när jag läste det här inlägget. vi är så himla bra. och HAHAHAHA kolla på min hand på den bilden där jag ritar, hur stor?!?!?!?! dör hahahahaha. och ååh grisen är sötaste hihi och du är bästa grismamman och ska ha alla grisar i världen. HAAHAHAHAHAHA elinhetsen var fan bäst och du fuskade i uno och jag är unomästaren! thomas i baren var bäst hahahahahahaaha. alltså jag bara skrattar ihjäl mig åt hur roliga vi är. saknar dig så HIIIIIMLA mycket, dör. puuuuusss

2011-12-06 @ 18:23:43
URL: http://vinfylla.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0