MINTTU

Hahahah alltså igår.... kan väl börja med att säga att jag ALDRIG mer ska dricka starksprit. På riktigt. Jag kan liksom inte det. Men igår drack jag som en äkta finne. 80- procentigt äckelpäckel och Minttu och massa annat. Är så himla glad att allt ändå var lugnt på själva festen och att helvetet började först på vägen hem....... Annars hade det kunnat bli så himla pinsamt imorgon i skolan haha. Men jag klarade mig precis!

Men ja, festen var awesome! Finsk musik och finska läckerheter och finsk dans och alla var jättesnälla och fina. Och jag var inte pinsam eller jobbig, bara trevlig och gullig. :))) Var ju så nervös innan, är alltid så nervös när jag ska träffa nya människor. Men det gick bra. Och väl hemma fick Elias ta hand om mig haha.

Idag har jag varit ledig och mest bara chillat. Snart ska vi äta vegetariska sesamnuggets, så HIMLA gott. Puss alla.


Kommentarer
Postat av: belle

HAHAHAHAHAHAAH MINTTUFYLLAN DÖR. lillfyllot. pusipus

2011-12-07 @ 22:34:51
URL: http://www.frankensteinlove.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0