MIX

Bra dagar nu. Igår var jag med när Bea piercade sig. En sån "smiley". Det blev skitsnyggt. Sen fikade vi aslänge. Jag åt den godaste mackan, men jättegott mjukt bröd med massa frön och sen mozzarella, tomat, pesto och annat gött. Drack latte och cola light och pratade i fleeera timmar. Myspys. Idag har jag varit med skolan i Bergsjön och hälsat på på Introduktionsskolan. Det är en skola där nyanlända till Sverige kan komma med hela sin familj och lära sig språket och hur det svenska samhället fungerar typ. Och så ska hela familjen kunna vara på samma ställe under den första tiden här. Jättebra. Synd att det bara finns två såna skolor i hela Sverige. Alla barnen där var så himla fina och duktiga. En flicka hade bara varit här i en vecka men hon kude ändå säga vad hon hette och vart hon kom ifrån och hon verkade förstå det mesta när läraren pratade med henne. Blev så himla impad. Barn är bäst. Sedan åt jag supersushilunch och åkte hem i regnet. Sov typ fyra timmar (??) och sen tittade jag på det mest spännande avsnittet av Dexter på länge!!!! Orkar inte vänta tills nästa avsnitt kommer ut vill veta hur det går nuuuuuu. Åh. Imorgon ska jag äntligen träffa Elin igen. Bästa fina. OCH på kvällen kommer Josse hit!!!!! Är så himla glad. Älskar. Ska ha den bästa helgen med dom bästa människorna. Nu har jag nyss köpt lite julklappar över Internet. Så himla skönt att äntligen ha kommit igång. Puss alla.

Kommentarer
Postat av: beabea

Tycker om dig så himla mycket Michaela!

2011-12-02 @ 13:26:34
Postat av: belle

bäst fint älskar att läsa understarlight. tror dock att jag är lite alkoholförgiftad från igår. vill dö. haha nä men alltså mådde så illa imorse & mitt huvud känns som om det blivit överkört av ett tåg. & är sådär skithungrig du vet. som när vi åt tacco & pizzabuffé. vill så himla gärna ha tacco & pizzabuffé nu.

2011-12-03 @ 10:43:16
URL: http://www.frankensteinlove.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0