25januari

Godmorgon. Ledig idag. Skönt. Fast ska göra massa viktiga saker (hopaps jag). Typ rensa min gaderob och tona om mitt hår. Men också kolla upp lite adresser, göra en läsordning för den här och nästa vecka, beställa kurslitteratur, förbereda en uppgift till på torsdag, ringa elbolaget och kolla möbler på Blocket. Puuh. Känner mig skitstressad och har ont i magen (mens).

Och om exakt en vecka flyttar vi, jag och Elias! Till vår lilla, söta studentlägenhet i Backa. Känns helt knäppt. Vi var och kollade på den igår, fint. Sen handlade vi på Netto som ligger precis bredvid typ. Hittade söta djurmasker. <3 

Nu är Elias i skolan och kommer inte hem fören sent ikväll för han ska på pubrunda direkt efteråt. Buuh. Saknar. Fast jag ska passa på att göra allt som han i vanliga fall distraherar mig från att göra när han är här och är så gullig. Haha.


Kommentarer
Postat av: sara

åh ska ni flytta ihop! va roligt! :) vart på universitetet håller du hus? vi kanske stöter ihop nån dag. Puss!

2011-01-25 @ 13:30:31
URL: http://ladysara.blogg.se/
Postat av: sara

åh, jag är ju också på pedagogen. men mest i b & c-huset. då måste vi ses nån dag ju.

eller hur, trodde aldrig att man skulle få napp på boplats. vet du nåt om kallebäck? puss

2011-01-25 @ 14:19:03
URL: http://ladysara.blogg.se/
Postat av: belle

alltså. ni är verkligen världens sötaste. vill komma snart & hälsa på. har köpt en såndära pandavante till dig duvet. för att den är fin & du är fin & blabla. saknar dig

2011-01-26 @ 17:45:28
Postat av: Cornelia

Svar för snöflingor: Ja :D blev glad när jag fick bilden!

Tack fina du <3

2011-01-28 @ 20:44:50
URL: http://oklipptversion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0