nyår i reykjavik

Var vaken till fem inatt och gick upp vid halv elva och åt frukost. Nudlar och chokladte som jag fått av Belle mmh. Jobbet ringde och jag ska dit imon, längtar. Har saknat alla barnen lite föör mycket. På onsdag ska jag förhoppningsvis träffa Bea. Längtar asmycket efter det med.

Nu vill jag visa lite bilder ifrån nyår på Island. Mitt bästa nyår nånsin tror jag bestämt!

På dagen promenerade vi runt lite i stan, jag gungade och vi gick till en stooor kyrka och tittade på utsikten.


Sen gick vi tillbaka till hotellet, drack kärleks"champange" och gjorde oss såhär snygga!


Efter det gick vi och åt nyårsmiddag som var huuur god som helst och på tolvslaget kollade vi på fyrverkerierna. Helt galet, har aldrig sett så mycket fyrverkerier nånsin.


Sen gick vi ut och hann med tre ställen och en jäkla massa partyhattar!



Var hemma vid typ halv fem. Sov. Dog nästa dag. Elias var i alla fall himla duktig och tog sig ut och köpte chips och lite så. Och Pepsi Max till mig. <3 Sen såg vi bara film och dog lite till.

Fortsättning följer!!

Kommentarer
Postat av: beabea

ÅH. inte alls avundsjuk. på. allt.

2011-01-10 @ 13:39:19
URL: http://peterstormare.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Åh va fint <3

2011-01-10 @ 22:07:30
URL: http://oklipptversion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0