16:18

Är så himla glad att jag gick ut igår även fast jag inte kände för det. Träffade Astrid och hennes kompis Jessica på Kungsportplatsen och sen gick vi till Styrbord babord och satt på uteserveringen under värmelampor hela kvällen. Det var jättemysigt och kul och jag kände mig snygg och allt var bara så himla mycket sommar och bra. 

Idag har jag verkligen inte gjort nånting, legat i sängen tills nu i princip. Ganska dåligt. Men snart kommer Therese hit och då ska vi lyxa till det med en supermiddag - köttbullar och makaroner. Haha. Sen blir det nog Harry Potter- maraton med grönsaker och dipp. Bäst. Puss 

Kommentarer
Postat av: belle

<3

2011-07-22 @ 18:25:44
URL: http://www.frankensteinlove.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0