sb

Nu har Basse åkt hem och det är lite ensamt här. Sara kom hit och vi satt på golvet och pratade en stund och det var fint och Sara är fin och åh. Vill ses snart igen och fika eller nåt! Annars idag har jag haft tvättid och jag har tvättat typ 100 kg tvätt. Sen var jag och drack te hos Linnéa en stund. Fint och bra det med.

Nu ska jag titta på Zodiac, en film som Therese har tipsat om och sagt ska vara jättebra och helt fantastisk och ja, så nu har jag höga förväntningar. Får hoppas det inte är i onödan!

Kommentarer
Postat av: belle

jag vill ha en katt. det är ungefär det enda jag pratar om nu för tiden. pratar om katter & äter majskorn. sånadär med salt & chili på. idag mår min äggstock bra (!!!!!) men var jätteorolig igår för hade ont i den andra i fredags & i den igår & tänk om jag har cancer eller nått? imorse spillde jag ut kaffe i hela köket & svimmade nästan & slog huvet i en skåpsdörr. morgonångestennnnnnnnn

2011-07-19 @ 11:13:53
URL: http://www.frankensteinlove.blogspot.com
Postat av: Sara

åh ja det var fint. känns som att vi känt varandra aslänge, och egentligen har vi liksom inte ens träffats sen nu. även om vi skrivit till varandra i flera år. känns bra tycker jag.

usch på katthår, hoppas det inte tog allt för lång tid att städa upp? jag får dammsuga var o varannan dag typ pga Basse. att nåt så litet kan håra så mycket.

vi måste absolut försöka ses innan jag åker iväg till det där dumma prutt-stället! puss

2011-07-19 @ 21:53:44
URL: http://ladysara.blogg.se/
Postat av: jossekatt

JAG VILL FÖR TUSAN OCH LEKA MED DIG OCH SARA :(:( SÅ HIMLA AVIS. NI ÄR BÄSTA TJEJERNA <3<33<3

2011-07-26 @ 21:29:22
URL: http://vinfylla.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0