sommarjobbet nu

Första dagen på jobbet idag och jag älskar det. Även fast det var döden att gå upp klockan halv sex för att jag vant mig vid att sova till typ ett nu. Och även fast jag var lite nervös över att jag inte jobbat på så länge, och att det skulle vara ny personal och nya barn. Men allt gick bra och personalen ägde och barnen var så himla fina. Tror det kommer bli två bra veckor det här. Hoppas. Imorgon ska jag öppna dagis vid sex på morgonen så ikväll måste jag nog gå och lägga mig vid åtta. Haha. Puss alla.

Kommentarer
Postat av: belle

så fint. så bra. det känns som du är tretusen mil bort. hatar hatar hatar

2011-07-25 @ 21:01:46
URL: http://www.frankensteinlove.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0