hon kunde va någon annan någon bättre

Var nyss på Håkan. Som var bäst som vanligt. Synd att jag mådde sämst. Har mått sämst hela dagen. Bara gråt och snyft och snörvel. Om inte ens Håkan kan få mig glad då är nåt fan fel. Tänker jag. Orkar inte. Känns lite som att jag är i en bubbla just nu.

Var i alla fall med Bea och Agnes och det var finast trots mitt asjobbiga humör. Här är lite bilder:

<3

Gott vatten!

Håkan var 45 min sen så Bea somnade lite i mitt knä, mys hihi.

Sen spelade han tills jag frös och hade ont i magen och var kissig och ont i fötterna. Orkade inte mer så åkte hem och nu sitter jag här medans alla andra är ute och har kul. Bajs. Men jaja. Trivs bra här ändå, där jag kan andas och värmas under täcket och förhoppningsvis snart sova och vakna imorgon utan att vara ledsen över absolut ingenting. Får vara nog med det här nu.

Godnatt ja.

Kommentarer
Postat av: beabea

<3!!!!!!!

2011-06-05 @ 01:14:46
URL: http://peterstormare.blogg.se/
Postat av: Jessica

Men åh, fina Michaela! Om inte håkan kan göra en glad är nånting väldigt galet. Ta hand om dig, hejahejaheja! <3<3<3<3

2011-06-05 @ 14:07:20
URL: http://kessen.blogg.se/
Postat av: belle

du är alltid bäst iallafall

2011-06-05 @ 17:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0