one to blame

Torsdagskväll var awesome. Linnéa hade lagat supergod mat och min hallonglass gjorde succé! Efteråt gick vi ut lite och allt var bra. Förutom att det började snöa på natten. Som jag HADE SAGT HELA DAGEN men ingen trodde på mig.. Så även fast jag är så äckligt trött på snö nu så blev jag ganska glad eheheh. Där fick dom!! Jag kan mina grejer.

Idag har jag mest kollat på Pokémon och nu ska jag snart promenera lite. Känner mig ful osv. Men orkar inte bry mig riktigt. Får jag väl vara det då. Ska ta tag i allt på måndag tror jag.. Japp, så får det blir!

Puss.

Kommentarer
Postat av: josefin

Åh. det låter som den finaste kvällen ju. Sug på snön dock! snart kommer jag och leker med dig, då vill jag också äta hallonglass. Du är bästa. pusse

2011-03-19 @ 20:11:36
URL: http://vinfylla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0