kalaset

Var hos Bea och Julia på lite inflyttningsfet i lördags. Dom hade lagat så himla mycket skitgod mat. Åt tills jag svimmade nästan. Vi satt ute tills klockan var kanske halv tio, vädret var perfekt. Spelade lite pingis med några andra som var där och så. Sen gick vi in till deras jättemysiga lägenhet och bara myste. Och jag fick ont i magen, som vanligt. :((( Men som tur var gick det över rätt fort. Men sen blev jag jättejättejättetrött istället. Och hade slut på dricka. Så vid typ halv tolv åkte jag och en tjej som heter Jenny hem. Och jag somnade så fort jag lagt huvudet på kudden typ. Och sov så himla fint tills klockan var kanske halv fem och Elias och hans två skånekompisar snubblar in här och äter fyra cheeseburgare var, eller nåt. Yey... hehe.

Nu lite bilder, mest på mat. Älskar mat:




Tack i alla fall för ett jättebra kalas. <3


Kommentarer
Postat av: beabea

kul att du kom. PUSS

2011-05-09 @ 11:01:06
Postat av: beabea

Tänkte på en sak, nu har vi ju ätit middag ihop. Fast det har vi gjort innan. Tänkte att vi kan stryka det på listan.. men det kanske stod "laga mat och äta"? minns inte. Mat är livet. Kom hit snart så kan vi laga lika god mat. puss

2011-05-09 @ 19:35:30
URL: http://peterstormare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0