DANS DANS DANS

Hade verkligen den finaste kvällen igår. Och är inte alls bakis idag, så himla skönt. Men jag ser ut som ett monster ändå. För har fått ögoninflamation eller nåt sånt tror jag. :(((( Igår var det ena ögat lite rött och det kom sånt kladd på morgonen och det var lite svårt att öppna ögat. Men jag struntade typ i det och hade jättemycket smink och pillade och sånt och idag när jag vaknade så var det värre och det andra ögat var också kladdigt och rött och SVULLET så det såg mindre ut än det andra så jag ser helt skev ut. Så himla hemskt. Vill att det ska gå över så jag kan titta folk i ögonen utan att skämmas :((( Men är glad att det i alla fall inte såg ut såhär igår för det hade varit så himlahimla segt. Igår var verkligen bästa. Först lite ölspel här i Backa och sen fick vi dansa till massa bra musik efter lite skäll i DJbåset. Och vi drack äcklig tequila men asgoda jordgubbsshot. Kvällen avslutades med sjukt mycket pommes och nuggets och dippsås i sängen, tittandes på Timon & Pumba. Älskar.

Nu ska jag gå och tvätta mina äckliga ögon igen. Sen lite te. Känns som en söndag. PUSS

Kommentarer
Postat av: belle

å låter asfint! ikväll är det min tur att gå ut & svira. det vankas synthklubb i malmö & jag står först i kön!

2011-11-05 @ 15:55:56
Postat av: jossekatt

ahahahahahaha igår var så himla bästa kvällen. dör. åh så najs med shots! vi äger och bara bäääst. ja det känns verkligen som söndag idag, inte ok. nu ska vi grilla lax på grillen. vi ses imorgon finaste. hoppas ögonen läker snabbt. skölj med tusen liter vatten. pusse <3<3<3<3<3<3

2011-11-05 @ 17:08:37
URL: http://vinfylla.blogspot.com/
Postat av: elin

hihih igår var så bäst! hoppas lille ögat blir bra snart! puss

2011-11-05 @ 19:31:58
URL: http://egoelin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0