STOCKHOLM

Hejhejhej. Nyss uppvaknad från en liten (en och en halv timme) tupplur och idag känner jag mig tillräckligt kry för att åka och zumba, äntligen! Ska ba äta några ostmackor och byta om så far jag. Men först vill jag bara dela med mig av några bilder från min helg i Stockholm, så alldeles fantastiskt fin var den. Här kommer först en snabbbeskrivning av den också: 

fredagen tog jag tåget efter skolan och kom fram vid sju och blev mött av Elias. Vi åkte hem till hans gulliga farmor där vi åt mat, tittade på TV och spelade kort hela kvällen innan vi gick och la oss. På lördagmorgonen gick vi upp vid åtta (varför går alla äldre upp så HIMLA tidigt?) och åt frukost. Sedan åkte vi till stan och Elias skulle träffa sin kompis Jonathan och jag skulle träffa Astrid. Efter att ha gått vilse (började nästan gråta, var ensam också) så hittade jag äntligen Astrid och vi gick till världens godaste (och dyraste) mongoliska buffé. Åt tills vi dog på riktigt... Sedan mötte jag Elias igen och vi åkte hem till hans faster och hennes man och femåriga lilla, gulliga son. Åt supergod mat, drack massa vin och tittade på youtube- klipp och sånt hela kvällen. Himla mysigt och alla var så snälla mot mig och jag pratade massor om barn och sånt med Elias faster hihi. På söndagen (efter den största frukosten i mitt liv typ) åkte jag och Elias till Nationalmuséet och gick på en rysk utställning. Såg massa fina tavlor. Efteråt köpte jag en bok med min favoritkonstnär (Chagall) i shoppen och var lycklig som en liten unge. Sedan skynda vi hem till Elias farmor igen där alla dom andra också var. Vi åt lite Fars dag- tårta och hade det fint. Ungefär vid sex- tiden åkte jag och Elias hem igen, trötta men glada.

Nu bilder:









OJ måste skynda mig med ostmackorna nu, ska ju gå om en kvart! Puss hejdå!

Kommentarer
Postat av: belle

alltså. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ. bäst. funderar på att dra en sväng till göteborg i slutet av december/början av januari? hur låter det?

2011-11-14 @ 18:59:16
URL: http://www.frankensteinlove.blogspot.com
Postat av: Laura

Åh, jag vill också gå på den där utställningen! Och du och Elias är förresten så himla söta tillsammans. Blir alldeles glad. Hihi.

2011-11-15 @ 08:18:09
URL: http://vanilj.ratata.fi/
Postat av: Sara

Åh vad ni är söta tillsammans! Fast du är ju alltid söt såklart.

Saknar dig! <3

2011-11-15 @ 20:19:37
URL: http://ladysara.blogg.se/
Postat av: jossekatt

Hahahahaha så sämst jag är som missat att du varit i stockholm, men det låter som bästa finaste helgen ju! tur att du hittade astrid tillslut, vill inte att du ska vara vilsen i stockholm :( det ÄGER att gå på museum, så HIMLA roligt. puss

2011-11-19 @ 17:26:48
URL: http://vinfylla.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0