BLABLABLA FATTAR INGET

Hejhallå har haft finaste familjehelgen med så mycket familj alltså. Elias familj var här och hälsade på, det blev massa matlagning, bio, Hagafika, Slottskogenpromenad och massa andra höstsolspromenader med deras fluffiga lilla hund. Och igår fyllde min bror tjugo så var hemma i Björlanda och hälsade på och åt tårta och sånt gott. 

Idag har det varit skolan och grupparbete. Sen gick jag hem och försökte sova i två timmar men det gick inte så bra så tillslut gick jag upp ändå. Tittade på Timon & Pumba med Elias och sen åkte jag till Järntorget och fikade med Bea innan jag gick och zumbade.

När jag kom hem stod middagen på bordet, precis som jag vill ha det (Belle: det var stekt kalkon, bulgur, sallad och kall sås, skitgott). Sedan läste jag om ålar (spännande djur, tack Bea!!) och nu har jag duschat och sitter mest och nervösar över tatueringen imorgon. Som tur är ska antagligen Cornelia följa med mig och hålla mig lite i handen och så. Åh. Så himla läskigt och kul.

(Och Josse: ja jag vann PANDA DRUMMER men vet inte vart den ska hänga!! Du får hjälpa mig när du kommer om två veckor okej hiihi.)

HEJDÅ ALLA

Kommentarer
Postat av: belle

1) låter som världens godaste middag

2) LYCKA TILL IMORGON & LÄGG UPP BILD OSV

2011-10-17 @ 22:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0