DEMPE

Okej, så den här dagen har varit jättebra. Josse och Dexter liksom. MEN. Två saker har faktiskt varit inte så bra. :( Först har jag fått reda på den nya klassindelningen inför nästa kurs och den verkar bli.. sådär. Det finns inte många vettiga som går min inriktning och den enda som jag verkligen ville hamna med hamnade jag inte med. Sånt kan göra mig lite ledsen, typ som om jag vore 14 år och gick på högstadiet eller nåt. Men pallar inte jobbiga, korkade, tjatande, konstiga människor som inte fattar ett skit. Typ.

Och sen så fick jag reda på en sak som både är bra och dålig (mest bara dålig enligt mitt eget egoistiska perspektiv hehe). Min bror har fått ett jobb. Bra ja. MEN, det är som vikarie på MIN förskola (där jag jobbade innan jag började plugga) och nu kommer alla fina barnen bara älska honom mer och glömma av mig och min bror jobbar på samma avdelning som MIN FAVORITKILLE DEN BÄSTA UNGEN I HELA VÄRLDEN och nu får min bror vara med honom men inte jag och jag vill inte att alla barnen ska älska honom mer och ba "vem var Michaela nu igen????? Den här Viktor äger ju!!!!" Så himla ledsamt. :( Så grattis Viktor till jobb och hela köret men HOPPAS DOM ALDRIG RINGER DIG. Skoja... typ. Men håll dig borta från min unge!! (är läskig och ond vet).

Kommentarer
Postat av: elin

tråkigt med klassindelningen men det kanske löser sig, de andra kanske hinner bli klokare tills dess..

och oroa dig inte över barnen, de kommer komma ihåg dig och älska dig mycketmycket mer!!! lovar!! :D <3

2011-11-01 @ 17:47:19
URL: http://egoelin.devote.se
Postat av: belle

hahah puss fint bra & klart ungen EJ kommer glömma dig? hallå eller? du limmar fast allas kärlek med superlimm ju

2011-11-01 @ 18:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0