PESETAS ISTÄLLET

Igår var fint. Var på insparksfest med Elias och det var CIRKUSTEMA. Jag, Elias och Elias kompis Olof var utklädda till en leopardfamilj. Vi var sötast på stället utan tvekan:



Senare åkte Elias på efterfest men jag var skittrött så åkte hem. Lyckades bli uppragad på spårvagnen av en kille som ville "ta en öl" med mig och undrade om jag ville "hämnas lite" på min pojkvän som lämnat mig ensam i stan för att efterfesta. Ehe.. Ne tack. Men fint ändå att lyckas bli uppragad med morrhår i ansiktet. Inte illa. ;)))

Idag har jag varit superbakis och trött. MEN. Sara was in town, på lite ledighet. Var 6 veckor sen hon var hemma så jag blev överlycklig när hon sa att hon hade tid för att träffa lilla mig ihihihi. Så jag struntade i bakfyllan och åkte till Haga med henne och delade på en supersizekanelbulle och en havrechokladcookie och massa cola light. Riktigt kak- kalas blev det och vi pratade och fnissade åt bebisar och stora hundar och åt ett flygplan som flög runt över Haga med en sån där skylt/banderoll efter sig som det stod "Michaela, vill du gifta dig med mig?" på. Så himlahimla fint haha. Sen shoppade vi på stan och unnade oss godis på Fyra Gott och sen var klockan mycket och Sara skulle träffa sin bror. Buhu. Så jag åkte hem och somnade lite, innan Elias och Olof kom hit, vi lagade hamburgare och tittade på disneyfilmer. Himla fin, lagom, lugn, mysig, bra dag ändå.

Åh vad jag längtar tills Sara kommer hem på riktigt. Vill kunna ses oftare! Bästa tjejen.


Nu ska jag sova som bara den. HEJDÅ


Kommentarer
Postat av: beabea

så SÖT är du<3

2011-10-09 @ 23:20:10
Postat av: belle

finaste leoparden jag nånsin sett dör

2011-10-10 @ 15:33:56
Postat av: Sara

åh vad söt du var!

hihi, ja pesetas med frihet är den bästa friheten! och så fort jag kommer hem ska vi äta bullar igen! <3

2011-10-10 @ 22:07:31
URL: http://ladysara.blogg.se/
Postat av: elin

gud så gullig du är då!

2011-10-10 @ 22:17:08
URL: http://egoelin.devote.se
Postat av: jossekatt

HAHAHA bara såg dom här bilderna på facebook och bara "wtf??" så himla söta ni är hahaha. bäst med killen som raggade! fast såklart han gjorde, du är snyggaste ju. Åååh finaste sara och finaste du och jag vill också leka med er och äta superstora bullar. vi ses om två veckor. längtar ihjäl mig!!!!! <3<3<3

2011-10-17 @ 17:56:14
URL: http://vinfylla.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0