PUSSKÄRLEKHJÄRTA (LLLL)<333

Åh världens bästa Josse är här i Göteborg nu. Och hon ba kom och mötte mig idag efter skolan. Och vi gick och åt sushilunch och sen gick vi på sko- shoppingjakt. Josse hittade ett par assnygga skor och sen hittade vi världens finaste tvillingtröjor på H&M. Älskar. Sen sprang vi på second hand- runda. Fastnade framför en liten hylla med superknäppa glasögon på Emmaus. Vissa hade helt galen styrka men vi hittade två som vi ändå kunde se i och ja.. Så vi köpte dom. Sen gick vi på stan lite med dom men folk som gick förbi oss fnissade och efter ett tag blev vi lite yra så sen åkte dom av. Och sen gick vi och köpte skitmycket godis!!! Så himla värt. Vi pratade lite om helgen (för Josse stannar en hel vecka till!!) och hur bäst allting är nu.






Kommentarer
Postat av: jossekatt

HAAHAHAHAHAAAAHAHAHAHAHA GLASÖGONEN ALLTSÅ <3 DÖÖÖÖR. så jävla snygga. mysigaste bästa dagen och blev så himla sugen på sushi nu igen nu. har precis vaknat och ligger här och äter godiset hhaaha. äkta poplisa. ska alltid ha mina glasögon med. dina var snyggast och åh jag vill ha fina tvillingtröjan idag. vi ska gå på museum <3. bästa. vi ses i veckan finaste bästa tjejen. <3<3<3<3

2011-11-01 @ 10:01:36
URL: http://vinfylla.blogspot.com/
Postat av: elin

ååhh så söta ni är! <3 massa godis med, vill hänga med nästa gång! slösa typ 100 kr där inne i megastora godisaffären!

2011-11-01 @ 17:45:52
URL: http://egoelin.devote.se
Postat av: belle

FINASTE INLÄGGET JAG SETT I HELA MITT LIV

2011-11-01 @ 18:57:03
Postat av: Becca

hahahahah ni är så fina!! din gris är så fin också, nästan så jag vill adoptera hans kusin eller nåt hihi.

2011-11-01 @ 19:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0