TENTAN

Idag var det tentadags. Salstenta. Min första salstenta. Har varit stencool hela veckan men imorse när jag vaknade var jag helt plötsligt ganska nervös. Elias gick upp tidigare än vad han själv behövde för att laga omelettfrukost till mig så jag skulle få ordentligt med energi. Så himla fint. Han är liksom hur morgontrött som helst. Så gick han upp sju när han började tio. Det är kärlek det.

Och jag tror omelettkärleken funkade för tentan gick BRA! Kändes det som i alla fall. Jag skrev och skrev och skrev och skrev i fyra timmar om barnsyn och kompetenser och kultur osv osv. Och skickade in tentan tio minuter innan tiden var slut. Och var så himla nöjd. Så nu hoppas jag verkligen att jag klarade det och att inte detta bara är någon slags lurig fuskkänsla!!?

SEN åkte jag hem och firade med att inte läsa en endaste sida i någon kursbok, äta alldeles för mycket müsli, få ont i magen och halvsova i två timmar. Älskar. PUSS


Kommentarer
Postat av: jossekatt

du är bästbästbäst och tentan gick nog så himla bra! hejahejaheja. puss.

2011-10-04 @ 22:39:21
URL: http://vinfylla.blogspot.com/
Postat av: belle

alltså ååå BÄST. klart det gick bra. hoppas du får VG. håller alla små tummar nu ska jag åka till praktiken & göra trädjur pusspusspuss

2011-10-05 @ 07:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0