VÄRLDENS BÄSTA HELG. IGEN

Hejjjj. Vet inte riktigt vart jag ska börja men jag har haft världens bästa helg ja! Josse och Belle har varit här och hälsat på mig och dom är så himlahimla fina verkligen. Dom kom i fredags, vi gick på systemet, beställde pizza och hade lite förfest hemma hos mig. Elin kom också hit och allt blev ännu mera bäst hihi. Vi drack massa god Aurora och skrattade jättemycket. Och gullade med tuffe Nuffe. Älskar. Sen gick vi till Henriksberg och blev jättefulla och dansade och önskade Shoreline men den kom aldrig. Haha. Och sen åkte jag och Belle hem och dog. Josse och Elin åkte hem till sina små pojkvänner.

På lördagmorgonen åt jag och Belle ostmackor och tittade på Sunes sommar två gånger. Sen åkte Belle och träffade Ellinor och Josse kom hem hit och vi spenderade typ två timmar med att blåsa upp en luftmadrass. Två minuter stod det att det skulle ta. Gjorde det INTE kan vi ju då intyga. Men den var i alla fall jätteskön att sova på, "som på moln".

Senare på lördagkvällen åkte jag och Elias på teater. Vi såg Klungan och det ägde. Fy vad roligt och bra och snyggt allt var. Satt och fnissade mest hela tiden. Är så himla glad att vi gick, skulle kunna gå igen om det inte varit så dyrt bara. Elias bjöd mig på italiensk resturang efteråt och jag åt godaste pastan och blev jättejättemätt. Och glad och nöjd och Elias var så snygg med sitt rufsiga lilla hår och sina gulliga små ögon. Hihi. Sen tog vi bussen hem igen, gjorde oss iordning och hetsdrack lite cider. Och så åkte vi till Jazzhuset. Som sög. Plus att vi alla var alldeles för trötta för att egentligen gå ut. Elias typ somnade i en soffa. Jag kände för att göra detsamma. Belle och Josse och jag satt mest och var bittra och irriterade så efter typ en timme gick vi. Så sjukt ovärt. Josse åkte till Jonatan igen och vi andra åkte hem och tittade på Full Frys. Fast jag somnade rätt fort. Känner mig så himla gammal verkligen men jag pallar seriöst inte att vara ute två kvällar i rad längre. Haha. Fast det är najs. Älskar myspys och sånt så det är lugnt. Är gärna gammal japp.

Idag åkte jag och Belle in till stan och åt på pizza- och tacobuffé. Sjukt gott och sjukt värt!! Sen rullade vi därifrån och köpte kinaskor och mötte upp först Ellinor och sen Josse och Jonatan. Vi köpte små baskrar och efter det (buhu) åkte flickorna hem till Skåne igen och jag åkte hem till Backa. Sorgligt som tusan. Vill ha dom här alltid. Det blir ALLTID lyckade helger när vi ses. Så kom hit snart igen tack. Saknar er redan bästisar.

Här kommer tusen bilder! De flesta är från Elins kamera. Hoppas det är ok att jag snor dom???







Nu känns allting lite tomt men är ändå glad och ska kolla på Pokémon snart och äta riskakor. Imorgon ska jag tvätta och plugga och träna och inatt ska jag sova som aldrig förr för nu är jag så trött så jag snart avlider. Pusspusspuss alla.

Kommentarer
Postat av: belle

BÄSTA HELGEN. ÄLSKAR DIG (LLLLLL)

2011-10-02 @ 22:17:22
Postat av: Laura

Ni verkar ha det så fint och mysigt mest hela tiden. Blir alltid avundsjuk när jag läser din blogg. Hihi.

2011-10-03 @ 11:36:00
URL: http://vanilj.ratata.fi/
Postat av: elin

hade verkligen så sjukt kul i fredags! ni är så himla bäst! :D <3

2011-10-03 @ 21:02:13
Postat av: jossekatt

HAHAHAHAHAHAHHAHAHA kan fortfarande inte släppa den jävla luftmadrassen. Två minuter? OFTA I KOFTAN ALLTSÅ!!! det tog ju hundra år. men den var sjukt värd sen ju. bra köp som tusan. ahahahaha älskar lite ändå att vi kan erkänna att vi blivit för gamla för att gå ut två kvällar i rad. älskar tuffe nuffe och älskar er och älskar bästa helgen och göteborg och mest er. vi ses i slutet av månaden och det där som vi pratade om på msn innan är en hemlis. men det kommer bli bäst. du är bäst. puss <3<3<3<3<3<3

2011-10-04 @ 22:31:39
URL: http://vinfylla.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0