23OKT.SÖN

Igår var jag på förfest och "krogrunda" i Kungälv haha. Med Astrid och Ville (som hon bor hos) och hans tre kompisar. Vi spelade ölspel och hade det himla fint. Och dansade och blev lite för fulla. Jag fick ta en taxi hem vid tre- tiden. 430 spänn från Kungälv till Göteborg och Backa. Ibland kan man betala nästan vad som helst bara för att få sova i sin egen säng alltså. När jag kom hem kom också Elias hem i exakt precis samma sekund. Han hade en halv pizza med sig och det ägde tyckte jag och åt upp den på typ 5 minuter.


Idag har jag träffat Bea och ätit på Andrum och promenerat vid hamnen. Myspys. Fin söndag minsann.



Kommentarer
Postat av: beabea

<3 dig

2011-10-23 @ 21:54:59
Postat av: belle

hahah åå. när du blir för full <3<3<3<3 alltså. det är nått cp som skrev på min blogg i en anonym kommentar typ att jag kanske borde sluta dricka cola light för det innehåller ett ämne som gör att man kan bli ledsen/nedstämd jag ba ?!??!?!?!?!? TROR EJ DET ÄR DÄRFÖR JAG ÄR LEDSEN JÄVLA PUCKO. blir så sur. arg. speciellt anonyma kommentarer alltså !!!!!!!!!!!!!!!! ASDFGHJKLLKJHGF

2011-10-24 @ 09:55:13
Postat av: Laura

Hm, kommenterade ju redan på Beas inlägg om samma dag och känner mig lite som er stalker eller nåt men alltså, ni är så himla fina båda två! Och du verkar ha det så höstmysigt jämt och jag blir lite avundsjuk av att läsa din blogg.

2011-10-25 @ 16:14:36
URL: http://vanilj.ratata.fi/
Postat av: Laura

Höstmys är så himla bra. Jag har det också ganska höstmysigt just nu och jag tror att jag ser fram emot vintermyset också. Livet är liksom ganska trevligt överlag just nu. Känner du också så?



Åh, jag ser fram emot söta kommentarer från dig i min blogg ibland. Jag läser din blogg jämt men ska försöka bli en mer flitig kommenterare här!



Puss och kram!

2011-10-25 @ 22:34:56
URL: http://vanilj.ratata.fi/
Postat av: Sara

Åh, inget slår sin säng, så 430 kr var det lätt värt! I alla fall om du frågar mig. Oj, vad jag börja längta till min nu. Men det dröjer några månader till. Buhu. Vill äta på andrum med dig också ju! När jag kommer hem så får vi göra det, okej?

Saknar dig och läser ditt brev och fnissar massor rätt ofta. Bästa brevet, verkligen!

Imorgon ska jag träffa Basse, ska jag hälsa från dig då? Hihi.

Puss

2011-10-25 @ 22:39:08
URL: http://ladysara.blogg.se/
Postat av: Sara

hihi, va bra att du ska duscha imorgon. när jag läste det verkade det som att du typ aldrig duschade. haha, om jag får retas lite. oh det finns typ ingen bättre känsla än att krypa ner i sängen med nytvättade sängkläder!

men bra, imorgon får Basse en stor puss på huvudet från dig! han kommer bli tokglad!

puss

2011-10-25 @ 23:01:42
URL: http://ladysara.blogg.se/
Postat av: Sara

haha jo jag fatta det. men jag var ändå bara tvungen att påpeka om att det lät roligt :P

nej jag duschar inte heller varje dag, herregud man ska väl inte överdriva med allt det fräscha? då hinner man ju aldrig bli ofräsch där emellan. ;)och då känns det ju inte lika bra att duscha.

nu ska jag hoppa i säng och sova. god natt o puss!

2011-10-25 @ 23:13:07
URL: http://ladysara.blogg.se/
Postat av: belle

ÄLSKAR DIN NYA DESIGN

2011-10-26 @ 18:00:42
Postat av: jossekatt

ååh andrum är bäst ever ju!! vill också köpa likadana klänningar med dig och elin. åh jag bara längtar till göteborg helahelahela tiden. det är typ det enda jag tänker på. snaaart ses vi. <3<3<3<3

2011-10-26 @ 18:19:41
URL: http://vinfylla.blogspot.com/
Postat av: jossekatt

det äger btw att betala taxi ibland. det är så värt att komma hem när man verkligen vill.

2011-10-26 @ 18:20:14
URL: http://vinfylla.blogspot.com/
Postat av: belle

UPPDATERA VAD GÖR DU VAD HÄNDER HALLÅ ELLER SAKNAR DIG JU DÖR

2011-10-29 @ 15:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0